Monday, March 06, 2017

2017 aku masih disini

Assalamualaikum..
Alhamdulillah, itu sahaja yang mamph aku ungkapkan.
Kerana Allah Taala mengurniakan yulang empat kerat aku ini untuk mencari rezeki dimuka buminya ini.
Bagi yang belum maklum status aku terkini adalah sebagai seorang Pesara Tentera. Ya hampir 2 tahun aku bergelar pesara.
Dan kini aku kembali sebagai seorang yang memegang title sebagai JURUFOTO FULL TIME.
Syukur kehadrat ilahi kerana memberi aku ruang untuk berkarya melalui lensa dan bakat yang Allab kurniakan.
InsyaAllah akan datang aku akan memiliki domain sendiri di onedezari.com
Dimana segala karya dan penulisan serta video blog aku akan disimpan disini.
Namun blogspot ini insyaAllah aku akan tetap update dari maa ke semasa paling tidak pun
Setahun satu entry hahahaahh

Alhamdulillah anak aku makin membesar Ammar Safwan.. dah nak masuk 2 tahun lebih. Dan isteri tercinta aku
Zurena Razak masih seperti biasa dok tak habis habis bising yang dia dah gemuk bagai. Heheheh apa boleh buat kalau dah nama pun perempuankan,
Oh ya bonda tercinta aku Puan Rokiah dan pun bersara dari Felda. (Aku bersara dulu athen baru mak aku bersara ekekekeke).
Kini bonda aku menghabiskan masa menjaga sepupu aku yang berpantang, itu pun sebab mak dia ke Abu Dhabi ikut adik dia yang bongsu.

Oklah cukup kot entry aku hari ni.. esok aku ada misi mencari SSD untuk upgrade kedalam Macbook Pro aku ni..
Oh ye.. (nak show off sket ni..) entry kali ini aku menggunakan Samsung Galaxy Tab 4 10.1 2014 Edition.

Haaaa canggih kan... sila teruja dan jeles..
Oklab beransur dulu aku nak berak jap..

Hasga pronto
Wassalam

Nor Azlan Mohd Nor

No comments: