Wednesday, September 03, 2008

Puasa, Teddy and ...

Today 03 Sep 2008
still berpuasa... huhuhu
anyway aku macam biasa standby kat opis sampai kul 5 petang
kot kot ada orang nak hantar kenis rojes ker
apa ke, korang boleh le hantar kat aku ni.. ekekek

bile dah duduk opis nie, maka aku dengan bangga suke wat kerje editing gambar-gambar yang
aku ambik.. macam kat bawah ni disebabkan semalam hari hujan dan aku teperangkap
dalam kesesakan jalan raya yang agak serius,
tetiba ada pulak SLR aku dalam kereta dan secara tidak langsung
Teddy Bear dalam kete aku jadikan subject dan bahan penderaan..
so Enjoys...

Posted by Picasa

3 comments:

Anonymous said...

maksud sebenarnye apa? nak minta aku belanja la tuh.. bulan pose jek mula la mintak bukan2!

OnePolar said...

Hahaha.. tau takpe, apa lagi kalau dah standby sampai kul 5ptg tu blanjer arr mkn kenis rojes.. hahah
kak nana baaaiiikkkk~

Anonymous said...

Well written article.