Friday, August 07, 2009

Maaf Kepada Semua

Assalamualaikum~

AAAhhhhh~ alhamdulillah masih bernafas lagi tubuh ni, Terima Kaseh Maha Pencipta dengan
udara yang masih aku berpeluang MEMINJAM demi meneruskan perjalanan hidup sebagai
Hambanya...

Saat mula berlalu, minit mula bergerak manakala Jam mula berlari jauh....
Hari demi hari berlalu dan minggu demi minggu berlalu...
Blog ini telah aku tinggalkan..
AAhhhhh~ mungkin aku terlalu ego untuk menconteng dalam blog ini atau aku telah
mula mengangkat hidung sombong untuk menulis...

errrmmm... hanya kata kata Maaf dapat aku berikan kepada Blog ini...
InsyaAllah jikalau berkesempatan mungkin akan aku terus menulis dan menulis..
Doakan Kejayaan dan Impian apa yg setiap Hamba ciptaan Allah Ta'ala termakbul dan berjaya....
Amin Yarobal'alamin...


Diam bukan bisu, Buta tak semestinya tak dapat melihat

No comments: