Friday, April 29, 2005

Tensionn MaKsiMaAaa...

Today 29 may 2005
hari nie memula aku okies jer.. tetiba lak dapat call dalam kul 11.19 pagi..
adalaa.. malaun mana yg ckp kat aku perjanjian aku dibatalkan.. (Syaitaannnn..)
anyway ari nie lega sket la.. bcoz cam biasa seperti yg aku tulis kat blog aku yg lain..
ada nick Bidadari Mimpi dari MSN msgger aku.. setia melayan kerenah aku..
aku cam biasa tak tentu hala arah tuju aku bila aku ber MSN mssger dgn minah nie..
anyway Esok kemungkinan aku gi ke Lumut dengan Uncle aku.. greg tak jadi nak datang malaysia.. dia kata ada masalah dengan Visa..
dan aku masih menghitung hari mengenai petandingan yang
bakal aku tempuhi pada 14 may 2005 MALAKOFF
pastu aku cuak jugak dengan interview TUDM pada 11 may 2005 nanti..

sekarang nie aku masih meneruskan sesi latiha intensif dan superb suspensif
untuk ketahanan mental dan fizikal aku..

dan malam tadi benda yg menakutkan aku kembali datang kat aku
bila T-naj telefon.. tetiba dia ckp dia rindu kat aku.. (Damm shit man)
time tengah sunyi la baru cari aku.. time tgh syok berjoli tak ingat kat aku..
siap boleh marah-marah aku... so dgn selambernya aku ckp
"Azlan takde yg nie bkn azlan tapi Polar"
hahhaah terrer aku kan?
yaa! aku mmg terrer melampaui tahap gaban peringkat ke 12

No comments: