Sunday, February 15, 2009

Valentines Day

14 Feb..
Valentines day kan?
huhuh apa yg menarik?
bagi aku pada tahun tahun yg lepas NOTHING..
but now... this year, secara bangang
aku follow menatang ni...
aku bukan follow ala BARAT ok.. sekadar folo untuk memperingati
kekasih jer


time ni lepas Maghrib aku kuar mencari
Sekuntum bunga.. hahahh dapat arr jugak
sekuntum itu pun selepas aku pujuk kedai bunga tu jgn tutup...
senario pada hari ni biasa jer..
memula mau ajak DIA makan di Kunang-Kunang restoran..
pegi jer yarabbiii ramai gile
maka destinasi dilencongkan ke
Calipto Tmn Melati.. makan ala-ala kadar..
tapi Alhamdulillah... kenyang jugak
apa pun malam Valentines nie
lepas aku gedik2 kuar melepak
pulak dengan beliau beliau dari Chop Chop selayang
terus ke manjalara..
kesan dan akibatnya?
tuuu aku balik rumah pukul 645 pagi...
lepak tak hengat punya.. by the way
apsal arr ati aku munga munga nih??
isshhh.... bahaya ni...

4 comments:

ezrin said...

adik akak nie sedang dilamun cinta rupanye kekeke

Anonymous said...

dilamun je kak.. ekekeke

ezrin said...

takpe...
ape yg penting??
kerjaasamaaa ;p

OnePolar said...

huhuhu... kerjesama ea...
huhuh doa doa arr kak mana tau lan dpt kebahagiaan yg jitu... ekekek