Monday, February 02, 2009

XPDC Cemerong...

Salam sejahtera.. hua hua hua
buat kali ke dua dalam tahun 2009 aku
update blog aku ni, sorry le masa tak mengizinkan
agak sibuk dengan hal hal personal dan un personal.. ekekeke
dan dengan bangga aku opening blog aku
dgn xtvt outdoor aku.. trip santai ke air terjun langsir+gunung berembun+air terjun cemerong.. <-- Trip santai le sgt!! so ini jer yang dapat aku tunjukkan kepada korang semua... check it!!

Welcome to Cemerong..


Mandi di puncak Langsir.. <-- kelihatan kabus yang tebal menunjukkan aku berkulit badak yang tak takut sejuk..

Sungai di Kem Balak


Wajah Cute lagi chomel.. kekkek i like....
Posted by Picasa

3 comments:

Zaidi Al-Kashafi said...

Bukan puncak langsir, tapi puncak Lasir. Kalau langsir tu letak kat tingkap rumah.

sayang said...

cantiknye.. air terjun ni kat mana lak?...

OnePolar said...

typing error sorry arr..

sayang - ni air terjun kat cemerong terengganu sana nuunnn..