Thursday, February 04, 2010

Happy Birthday To Me

040000H Feb 2010


Kuala Lumpur.... hhhhuuuuuu~
hujan hari ni.. aku seperti biasa masih berkhidmat dengan cemerlang dengan
'kerajaan' alahai~ makin hari makin lemau jer aku rasa..

antara sedar dalam tak sedar kini aku dah mencapai umur 26 tahun..
YAaaaa~ ko dah 26 tahun lan~.... (aduhai makin tua dah ni)
aku cuba merenung kembali apa antara pencapaian yang aku lakukan sepanjang
hidup aku ini.. Damm!!~
banyak jugak antara suka duka pahit manis tika aku nak menjangkau umur macam ni..

Alhamdulillah merasa jugak membeli 'BIG BIKE' yang aku idam idamkan..
kene plak dengan brand yang lagi aku gilakan sangat sangat..

Alhamdulillah hidup aku disinari dengan kehadirannya..
nampak suram kadang kadang tapi aku sayang wooo...
ntah le apa pun macam azam aku tahun 2010

"i will make my first MILLION when i reach 27"

mampu ke? ya aku tau aku memang mampu laksanakan impian aku itu..
Doa jer itu yang aku mampu.. tapi tanpa doa kalau takde usaha useless jugakkan??
DOA+USAHA insyaAllah aku mungkin berjaya..
aku nak besorkan rumah Bonda aku.. then The Nomad target seterusnya..
semoga aku berjaya kali ini..

umur dah 26 bermakna aku kene kejar masa sebab masa takkan kejar aku..
umur dah bertambah maka medula oblongata dan segala keringat aku kene perah
to the limit... apa pun..~

Happy Birthday To Me
Nor Azlan Bin Mohd Nor @ OnePolar @ Azlan Quadro

1 comment:

Ryehanna said...

eh...

happy belated birthday!!!