Sunday, February 14, 2010

Valentino's

14 Feb 2010..

Sedetik dua masa saat berlalu..

ermm... aku memerhatikan di laman sosial aku
ada yang bertanya pergi dinner dimana malam ni?

Yaa~!!! valentines day atau lebih tepat hari Kekasih..
(no wonder ramai kaum hawa pegang bunga rose hari ni <-- ketinggalan zaman)

ada ke bg bunga rose... bagi le I Phone ke I Pod ke... <-- gile materielistikus ni..

apa pun 14 Feb 2010 bagi aku berlalu macam tiada apa yang berlaku..
bukan tak nak sambut tapi aku MALAS.. ada orang cakap memperingati pader St. Valentino
tapi pada aku hari 14 Feb ni adalah hari untuk kita
memperingati orang yang kita sayang..
Bonda dan Ayahanda, adik adik, kakak kakak mahupun abang abang
(tidak ketinggalan gay gay, lesbian lesbian, gigolo gigolo <-- ooppsss!! terlazer plak ^_^ )

so kesimpulan life pada hari ini..
Keje, Lepak Syafa, tunggang Bike aku, then balik rumah tido




Moulin Rouge
Azlan Quadro

No comments: