Saturday, March 27, 2010

Earth Hour 2010

Huahuahua Earth Hour kembali lagi.. Kali ni aku bg le juga support walaupun aku dalam keadaan yg agak kurang berupaya untuk melompat bagai.. Huhuhu apa pun aku dpy news dari sepupu aku Noi yang area Selayang kureng sambutan.. Ermmmm..

Ntah lah aku pun susah nak cakap, bagi aku tak rugi kot amik masa 1 jam untuk switch off ur goddammit light.. Cukup untuk 15 minit pun ok.. Atleast bagi lah moral support kat tempat yang kita pijak ni.. Asik diludah dan dipijak je.. Why not kite amik ssiikkiitttt masa untuk menyayangi bumi ni.. Nak kata bagi 'a small fund' untuk WWF (bukan wrestling tu ye..) tak jugak.. Dah tu simple just tutup lampu.. Huhuhu

Apa pun tepuk dada tanya selera.. Terpulang kepada individu itu jgk..

Earth Hour 2010
Onepolar a.k.a Azlan Quadro




- Posted using BlogPress from my iPhone 3GS (also add me at Facebook!!)

No comments: