Friday, March 26, 2010

What a surprise!!

Ntah macam mana.. Bangun awal hari ni..
Tup tap tup tap!! Pukul 0532am dh terjaga.. Maybe sebab aku teringat pada someone kot..
Hahah amat merepek rindu pada orang yang tak pernah aku jumpa..
Bende yang terlintas "Akmaal Suyat" damm!!
Mcm mana aku boleh rindu sendu plak ni? Sejak aku masuk airforce sampai lah sekarang (i think about 4-5years or more) aku ikut perkembangan.. B4 this women join herbalife until jd agent (i think so la heheh)
Hahahahaa...

Memang merepek.. Aku pernah jadikan die ni ikon utk aku berjaya (ya aku jadikan kaum hawa ikon aku - ada aku kisah??)
Setiap penulisan diri dia ni banyak memberikan aku inspirasi utk aku teruskan hidup aku yang mungkin time tu tahap jerk!! Kot, hehehe

Apa pun disebabkan dia aku mula memasang angan2 dan cita2 aku sendiri dan alhamdulillah aku dapat capai sedikit drpdnya..

Apa pun thanks maal..
Miss ur blog and miss ur smile and ur kenin also hahahah


Vie ferata
Onepolar


- Posted using BlogPress from my iPhone 3GS (add me on facebook Azlan Quadro)

2 comments:

kacheek said...

:) well, nice to have you dropping by again. maybe if u drop by in dubai, i'd be able to take u around! heh.

iidyll iceness said...

lama xmgacau encik polar..
dh xbpe igt dh...aduyai..