Tuesday, January 15, 2013

Im Lost Again!!

hola cak kun cak!!

mesti ada antara kamu orang yang igtkan aku sesat ntah mana hala kan kan kan? bukan mcm tu semuanya terjadi pada...

Ada la suatu ketika tu time aku ke Giant Kajang untuk bawak Si Cantik Manis aku gi cek gigi dengan aku terpengaruh dengan restoran makcik ni.. makcik cashier yang agak friendly sangat2.. dia offer aku makan Nasik Kukus Ayam Berempah atau dia offer Nasik Kukus dgn Asam pedas...

wooahhh.. aku konfius time tu.. hahahhha akhirnya aku memilih Ayam Berempah sebagai pendinding diri hahahah.. apa pun rating bg aku dlm skala 1-10 aku bagi 6 sbb berjaya membuatkan selera aku hidup.. huhuhu

kalau korang nak try goole maps kat giant saujana kajang sana nunnn.. sebelah giant tu ada shopping lot berdekatan dengan pusat pergigian aina..

selamat menjamu selera!!

No comments: