Tuesday, June 18, 2013

Penumbuk Rasa Cinta Dewa

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Gudmorning Kuala Lumpur *pekik hati aku (puihhh bajet mat saleh)
macam biasa aku menulis blog sendu sentul ini.. aku celik mata Alhamdulillah aku masih bernyawa.. Allah Ta'ala berikan aku nyawa untuk menyambung perjalanan hidup..

dan sekali lagi aku bangkit seperti hari hari semalam.. pedih tapi aku cuba harungi lagi..
esok abah masuk wad lagi.. ahhhh... tahun ni saje dah lebih 4kali abah masuk hospital.. Ada orang beranggapan aku cuba amik advantage dari penyakit abah.. namun aku persetankan bualan rasa suka suki mereka mereka terbabit.. Aku hanya seorang anak yang walaupun ada benda terpalit rasa sikit sikit kecik ati dengan abah aku namun aku sedia berbakti demi abah aku.. sebab takde dia takdelah aku dimuka bumi Allah ini..

Apa pun yang berlaku aku cuba belajar dimana kesilapan aku.. dan dengan kesilapan lampau aku dulu aku mengheret orang yang aku sayang sekali dengan aku.. walhal istilah hidup susah sama susah senang sama senang dah tak relevan waktu zaman batu moden ini.. ye aku akui.. aku silap perhitungan waktu dulu.. namun aku bukan Tuhan yang mampu nampak apa yang dah tertulis dalam perjalanan hidup aku.. jikalau aku nampak akan dimana kesilapan aku dulu mungkin waktu dia jadi student lagi aku dah "Ikat" dia.. mungkin dia xperlu nak hadapi liku liku hitam diri dia.. takpe selagi aku bernyawa selagi itu aku akan berusaha untuk terus membawa kemakmuran dalam hidup aku dan dia meskipun pahit jawapan dia..

From Montrichard to Sg Petani
OnePolar

No comments: