Sunday, May 17, 2015

Hijau Biru Kaler Bumi

‎Assalamualaikum,

a few days ni aku tak dapat nak menulis, even Hari ni Ahad namun disebabkan kekangan waktu (yang sebenarnya BlackBerry aku ni tak cas bateri die).
so semalam aku dok pulun wat design untuk Masjid Seri Melati.. yeah op kos walaupun insyaAllah dalam masa yang terdekat ni aku akan berangkat ke Sarawak namun kerja One Dezari tetap diteruskan demi mencari sesuap nasi yang halal.

Mengenai job kat Sarawak aku akan berada di Tanjung Manis bagi memonopoli bisnes perladangan di mana aku merupakan one of the Board Of Director in this project (woahhh speaking British kau) dan mengikut pengiraan Ahli falaq aku akan menerima bayaran insentif sebagai BOD.

Alhamdulillah penamat aku di TUDM Tidak membawa aku ke penamat hidup di muka Bumi Allah Ta'ala ini.. insyaAllah selagi aku berKhalifah di Bumi Allah ini aku akan teruskan selagi Tulang Empat Kerat aku berfungsi denga sebaik mungkin..

Bercerita mengenai Hari Ahad iaitu Liburan bagi aku, aku menghabiskan waktu pagi aku di Forest Research Institute Malaysia (FRIM) Kepong.. aku beranggapan bertahun tahun lamanya aku tak bermandi manda di kawasan hutan tu..
Subahanallah suasana masih sama dimana ketika aku berendam dan kencing dalam sungai tu pekikan dan lolongan riang riang serta serangga hutan memenuhi pelusuk hutan itu.. aku teruja dan bernafsu.. (jangan fikir bebukan nah)

oklah selagi jari aku ni laju nak menaip kang makin merepek entry aku ni..
sekian dari aku untuk tatapan (mungkin aku je kot)

Nor Azlan Mohd Nor @ Codename Galahad

Sent from my BlackBerry 10 smartphone.

1 comment:

Imemily said...

haha not sure if i could join this year :S