Saturday, March 07, 2009

Flickr....

Huuu~ agak lesu ari ni badan aku, mungkin disebabkan aku terlampau
KERAS menjalani sesi pengurusan badan kot..
dari 4ptg jogging di Titiwangsa dan pukul 6 ptg sambung jogging lagi di Taman Metropolitan a.k.a Taman Layang Layang Kepong...
dan hasilnya hari ini badan aku agak FLAT... hahaahha
aku dok surf internet last2 aku terjumpa beberapa link yang agak dah lama aku tak bukak..
rupa-rupanya aku terlupa yang aku memiliki akaun Flickr...
(macam mana aku bleh terlupa ea?)
kesimpulannya banyak gambar yang agak nostalgia dalam tu..
huhuhu..

rindu plak mau aktif balik dalam bidang photographer ni...
ermm.. ptg ni aku nekad takmo gi jogging
tapi aku mau gi tangkap gambar... hahahha
tengah hati sendu rindu ni.. layan tangkap gambar sentimental best jugak ni..

4 comments:

sayang said...

nak tumpang tanye ckit ler, sy ni bdk br nak belajar beli kamera digital yg biasa2 je. kamera A - olympus 10.1 megapiksel, 7 x optical zoom. kamera B - panasonic lumix 12.1 megapiksel, 5 x optikal zoom. yg mana berbaloi utk dibeli? pleasee help me

Ryehanna said...

good luck!

Anonymous said...

To sayang - ermmm.. agak susah nak wat perbandingan sebab bagi sy megapixel tak memberikan apa-apa perbezaan, buleh sy tau apa jenis@model lumix dan olympus tu? so far before ni sy pernah pakai Panasonic lumix time kat ITAS dulu...
then pernah cuba olympus yg model Shockproof dan waterproof tu, bagi sy kedua-duanya chantek, tapi kot puan ganas sgt better lah pakai olypus yg ada shockproof dan waterproof tu.. gaji puan besor.. takpe.. ekekekek

to ryehanna@panda - thanks dear...

sayang said...

ala.. x igt le jenis dia. bc sekali harung je dkm paper. hehehe.. gaji besar, besar gak la potongnye...