Tuesday, March 31, 2009

Le Gardenie

Woshhhh~ angin sepoi ni dah mula menambat helaian rambut
aku yang agak pendek ni..
kali ni aku baru selepas pulang dari menikmati
sepingggan nasi lemak beserta mocha Hazelnut (betul kot nama menatang tu)
di OldT0wn Bangsar South...
Pertama kali kaki suchi aku ini menjejakkan kaki ke wilayah seberang sana..
itu pun dengan bingkisan dan coretan SMS daripada
Sang Puteri Didie a.k.a Nadia Yusof yg berjaya menjadi Tourism Guide untuk aku..

Sesi pertama kali berjumpa berjalan agak secara rawak.. ini kerana aku dah nampak sgt lah
kurang kekok mahupun beliau terbabit..
Sesi bergedik sambil menggemukkan badan ini kalau tidak
akan dihadiri oleh beliawanis-beliawanis Nad2 a.k.a nadiah Ibrahim dan Rina...

Akan tetapi nasib tidak baik beliawanis terbabit (nad2+Rina) tidak hadir..
so tonite Table For Two sahaja yang ada.. antara aku dgn makcik didie ni...
gelak tawa clumsy aku jelas terserlah.. berjuta zilion aku cuba sorokkan
perangai zionis aku namun aku gagal.. maklumlah aku teringin sgt nak jmpa dgn makcik ni..

dan sewaktu pulang ke rumah, otak aku mula berputar ligat dan tetiba aku tersenyum sendirian.. why not aku sekarang ni jadi macam AKU yang bertahun sudah..
bebas berkawan dengan siapa sahaja.. ahli korupsi, ahli politik wang mahupun ke ahli kolar biru..
semua kawan aku.. why not ea? so student dah pun aku ada kawan.. thats mean..
tahun 2009 dah mula tahun aku berkawan dengan sesiapa pun sekali...

kawan susah mmg payah nak dapat
kawan senang petik jari jer dapat..
moral? - lu cari arr sendiri... apaaddaaaaa....~

2 comments:

Anonymous said...

ahaha
sori la dude x dpt join mlm tu.
aku byk gile keje.
nsb baik x gile je.
hahah

OnePolar said...

its ok arr beb.. apa pun gudluck for ue final...