Thursday, March 26, 2009

Inspirasi Minda Tercalar

Woosshhh~ Sepoi agak angin hari ni..
ntah kali ke berapa milisaat serebrum aku berglodak memikirkan apa akan kesinambungan hari ni..
heheh.. senyum kambing aku sorang2 kat opis sambil melihat awan hitam menjajah sekitar "Town Subang Airport" ni... aduhai rasa Chenta terlarang ni makin meruntum dijiwa..
hati makin parah.. jiwa makin runcam, addehhh~ apa la kene aku hari ni..
aku mula menconteng drawing pad (boss takde bleh arr~ :p)
shreehhh~ shreehhh~ pensel murahan aku menari ligat..
hasilnya Alhamdulillah potret picisan halus berjaya aku hasilkan..

dari dalam aku mula terpikir dan secara otomatikus logikal akal aku yg sedang beradu bangkit
aku dah mula sedar satu per satu yang aku ini telah mensia sia kan apa yg dikurniakan maha Pencipta.. hasil "artwork" aku menjadi, setelah hampir 10 tahun aku tidak melukis..
Aku dah mula sedar dan kali ini telah aku cangkul dan tanamkan sedalamnya yang
mulai saat bumi ini berputar, aku akan mula kembali berkarya dari segi
pena mahupun dari segi Lensa berkaca..

Perasaan Agung yang masih bersarang menjadi sumber inspirasi mahupun ianya sumber yg agak tercalar pada hakikatnya....
kerusi masih kosong, aku masih termanggu melihat dari dalam... huhuhu
apa pun kehidupan aku kene teruskan mahupun aku rasa kelat dan tergeliat..

OnePolar

No comments: