Tuesday, January 25, 2011

Hati

Morning (walaupun dah nak pukul 8:00 malam)


ntah le makin hari kerje makin menimbun.. aku try to the limit struggle life..
Alahamdulillah rezeki masih berpihak pada aku..


beberapa hari lalu aku ter'emo' dengan orang yang masih cuba tak memahami
diri aku ni... aku pekakkan telinga, pasang shield kat hati
maka aku teruskan niat murni aku kerja kerja dan terus menerus kerja..


even ada sahabat di FB labelkan aku "Workchaholicous"...
aku pun tak tau apa maksud dia (air horlick aku tau le ekekek).. tapi aku tetap akan terus bekerja untuk ubah hidup aku.. 


apa pun.. 


biarkan aku bekerja supaya aku hindari dari bende yang merapu..
tuduh lah aku dengan apa sahaja yang kalian suka..
aku terus bekerja dan bekerja selagi aku belum
menempah ke Alam lain...


Alam lain? muahahah len macam tu... there a lot of meaning there...
ntah la .. aku still tak nampak mana hala aku nak ke Alam tu...
so bile tak nampak maka KERJA KERJA KERJA

1 comment:

NieRa JiMMy said...

kerja... kerja jgk...
tp ksihatan pon kna jga... :)