Sunday, January 09, 2011

I hate it

Ntah macam mana aku amat sakit hati sekarang ni..


"Aku tau aku tak punya harta melimpah-limpah"
"Aku tau hidup aku bergantung gaji aku yang berapa sen"


dari ayat aku kat atas ni memang aku maksudkan sedalam-dalamnya..
ntah berapa banyak aku makan duit orang.. 
ikutkan hati aku nak je aku cakap.. aku jarang meminta...
tapi orang bagi aku ambil...
kalau aku hidup senang aku tak payah mintak kat orang..
tak payah aku nak sibuk-sibuk jaga orang.. biar aku dengan diri aku sendiri..
kalau aku mintak tolong dengan orang.. aku tau akan ada yang berbunyi balik...


"Sumpah aku akan bagi balik apa yang aku dah makan selama ni kat orang-orang yang aku
penah pakai atau bagi... sebab aku benci bila orang MENGUNKIT!!"


aku dah mula fikir habis habis.. biar apa jadi.. aku taknak berkomitmen dalam masa terdekat ni..
"maksud aku fikir pasal kawen or tunang ke apa ke"


orang dah suka sangat tuduh aku bukan2.. aku KERJA bukan aku berFOYA-FOYA dengan perempuan
or whatever... aku BENCI orang pertikaikan apa yang aku buat...


SUMPAH AKU AKAN BUILD UP HIDUP AKU DENGAN APA YANG AKU BUAT SEKARANG
AKU TAK PEDULI 'ORANG' NAK CAKAP APA

(aku amat berharap orang yang selalu kol aku beribu kali walaupun aku ckp tengah kerja tak paham bahasa dan yang membuatkan aku hilang budi bahasa baca entry aku kali ini)

1 comment:

Cik Yuyu said...

senyumm :)