Saturday, January 08, 2011

Sekali Terpana

huhuhu.. hari sabtu aku still kat opis (tak reti nak cuti ke?)
keje keje dan keje now this is my life... 
sepanjang aku ke opis tadi tengah-tengah dok layan feeling sambil dengan lagu
berentak Jazz aku terpana.. mak ai menatang bende tu..


puas aku menelek maka dengan selambar aku dapat jawapan..
tak sangka aku dapat tengok ciptaan Allah Ta'ala sampai sebegini rupa..
mana tak nya..


dok cuaca tengah suam-suam kuku ni..
disebalik awan yang romantis.. 
ternampak kelibat si Bintang.. satu-satunya yang cerah...
huhuh.. bertuah aku hari ni.. memula nak 'make a wish'
tapi terbayang le perkataan Zionis kat muka aku ni nnti...


maka aku nak tangkap gambar pun tak dpt sbb camera kat opis..
tapi ini lah hakikat ciptaan Allah Ta'ala yang tiada tandingan..
Subahanallah...




Azlan Chomel yang Kacak Lagi Bergaya

No comments: