Friday, December 12, 2008

From KL to Sg. Koyan...

Salam Eid Adha..
Rasanya belum terlambat aku nak ucap kan?
bile difikirkan secara logik akal,
dah lama jugak aku tak update blog aku ni, memandangakan
aku agak sibuk mengikuti pelbagai
trip trip yang dapat menyihatkan badan aku..

dari trip climbing (yee.. sekarang aku macam dah
terjangkit dengan aktiviti climbing ni)
dari ke Wall seksyen 13 s.alam terus ke batu gua nnuuunnnn di
Gua Damai bt. Caves sana..
memandangkan tangan pun dah mula luka sana sini,
aku terpikir dan aku mula rasa puas, huhuhu
no pain no gain bak kata orang tua tua zaman british dulu...

dari climbing nek gunung men sungai terus ke macam macam
aktiviti aku..
so far Alhamdulilah job photog sudah ada..
besok atau malam ni insyaAllah
aku kan bertolak ke Felda Sg. Koyan (Kg lahirnya kartunis
seram ganaz Leen Mafia)

aku rasa hampir sebulan aku dah mula rasa lapang di dada,
dah takde nak penin2 pikir itu ini, huhuhuhu
apa pun wedding esok adalah antara partner photo aku sendiri
Lisa busuk dan Tam tengin... (for ur info Tam ni sepupu aku)

memandangkan aku tak penah jejak kaki drive sorang2 ke sana...
maybe aku akan ditemani oleh gadis chomel... nak tau sape?
tunggu je gambar nnti aku upload... hahahahah





peta yang bakal aku jadikan rujukan...


chowwww...
Posted by Picasa

No comments: