Tuesday, December 23, 2008

Wedding of Bakri and Wani

Alhamdulillah.. 19 December 2008 termeterai
lafaz nikah bagi Bakri untuk Isteri terchenta Maswani..
nak dijadikan cerita waktu pernikahan aku tak dapat nak shoot disebabkan
kegagalan aku untuk bertolak awal dari Kuala Lumpur maka sesi pengambaran akad nikah
diteruskan oleh brader Reen,
Pada 20 December 2008 berlangsungnya majlis persandingan yang agak meriah
bagi aku, nuuunnnn berlatar belakangkan sawah padi menghijau,
tiupan angin sepoi bahasa,
di iringi dengan seurat dua wajah-wajah yang membikinkan hati aku
berdegup kencang, menagih rindu, (heheheeh)
maka aku teruja untuk mengabdikan kenangan indah
abadi mereka berdua ini untuk tatapan sepanjang hayat mereka...
berbekalkan hanya Nikon D40 dan D50 (milik Syam)
dan ini lah hasil karya aku yang dapat aku Tampalkan disini..

Semoga Berbahagia Ke Akhir Hayat...
Salah Silap datang nya dari aku, yang baik datang nya dari Maha Pencipta

Sekian
OnePolar Chomel lagi Cute..


Ketenangan dan Keindahan Alam Maya menyemarakkan
Keutuhan kaseh sayang...


L . O . V . E
Lambang Chenta yang terchipta...


Biru langit hijau padi menyatukan hati dua insan


Semoga Kasih yang bertaut ini berkekalan hingga ke akhir hayat..


(Non-edit picture tau semua ni, nak edit tapi takde masa lagi.. insyaAllah mggu depan siap arr)
Posted by Picasa

4 comments:

Anonymous said...

nice ah cara snap and edit..

Anonymous said...

picture ni blom edit lagi le...
huhuhuh thanks for ur comment

Ms Nyubik said...

nice pics.. u took these??

Anonymous said...

to blueva : yeahhh al these picture taken by me..

anyway thanks for ur comment..