Tuesday, December 23, 2008

Sunyi, Sepi, Rindu..

Sunyi Sepi dan Rindu..

huhuhuh, satu ungkapan yang agak gile bile aku fikirkan...
maybe ada sesetengah golongan manusia ni fikirkan yang aku ni
bermelankoli dengan keadaan aku sekarang ni,

ntah arr, susah aku nak huraikan apa yg terjadi kat diri aku ni,
dengan gagal untuk mempertahankan hubungan aku dengan .....
aku kadang kala jadi macam kurang keyakinan diri untuk memulakan sumting
disebabkan dihantui apa yang pernah berlaku..
aku jadi takut pendek kata fobia (dalam bahasa kampung aku arr)

baru-baru ni, aku dah mula rasa sumting dalam diri aku,
rasa sunyi mula terjah diri aku,
dari satu tempat ke satu tempat aku pergi untuk jalankan job yang ada
aku rasa sunyi giler, mungkin ke disebabkan aku terlalu desperate?
heheheh mungkin kot...

dan baru-baru ni jugak, ada arr sepam dua wajah yang bikin cair ati aku,
halamak!! best beb, ntah arrr.. nak approach segan, aku ni level lower gile,
sedangkan die level masyaAllah superb, kot itu nak dibandingkan dengan
segi kerjaya, tapi dari bab Agama insyaAllah dah cukup kemampuan aku nak
cuba membntuk anak dara orang.. insyaAllah....
so pendek kata, wajah yg singgah tempoh ketika ari tu sumpah bikin aku nyesal tak sudah
mengapa aku tak mintak contact yang ada, huhuh.. kot kot aku doa jugak mana
lah tau ada angin lintang barat utara hantar pesanan aku
terus ke cuping telinga wajah tebabit untuk cari@ teringat kat aku..
heheheh.. (sah ko mmg desperate ni lan.... <-- ada aku pedulik!!)

so moral of the story
susah nak cari orang yg faham keadaan kite
dan susah nak cari orang yang sanggup
kongsi susah senang bersama pada zaman sekarang ni..

No comments: