Thursday, December 04, 2008

Sungai Pisang yg best..

huahuahuahua.. bile difikirkan balik
dah lama aku tak menhupdate blog chomel aku ni.. sehinggakan
ada orang sudah sound sama ku.... kekekeke
oleh itu dengan semangat di pagi Khamis yg sempurna ini,
aku dengan bangganya akan menceritakan kepada korang yang aku
makin gedik join trip trip yang agak gile...

so kat sini aku letak sekeping dua gambar sg. pisang lokasi
adalah 10KM selepas tol karak...
time aku pergi ni agak bnyk sampah sarap yang berterabur kat sg ni..
sib baik ada yon yang rajin kutip sampah bawak keluar..
(for info geng kiteorang ni mmg amat pentingkan kebersihan hutan)
nak pegi bleh arr roger-roger aku
9wiski apo lagi.. (eh sejak bile aku ber bahasa radio plak ni?)
hahahahah


air terjun yg besh


aktivit yg agak tak seronok dilihat.. hahah aku takut nak turun..


nak turun tak berani tapi aku berani mau
mandi berjam jam... hahahah (adakah disebabkan aku gemuk
atau berkulit tebal?)


air kat sini memang heaven... tenang giler...
Posted by Picasa

3 comments:

sayang said...

besht nyer.. air terjun ni 10km lpas tol karak menghala ke kl @ ktn?... slama guna hiway tu x pnh tau pun ada air terjun yg nmpk sgt cantik tuh...

Anonymous said...

air terjun tu takkan nampak dari tepi hiway, kene trekking lebih kurang 5-9 minit.. kete parking tepi hiway jer...
berminat nk g kontek kontek jer...

Zaidi Al-Kashafi said...

Cantiknya Sungai Pisang! Aku belum pernah sampai lagi walaupun 4 tahun aku belajar di UIAM Gombak.