Wednesday, November 26, 2008

makan at cameron

Salah satu sebab aku suke gi jejalan..
ialah sebab aku solo so takde sapa nak halang...
then aku suke makan-makan
thanks tu strawberrymoment sbb bagi makan yang best gile..
http://www.strawberrymoment.com untuk lebih lanjut...
nie sekeping dua gambor aku UP untuk kasi orang terliur...


Makanan yang agak mengGEMUKkan..


Nyum-nyum nyum


Eskerim strawberry...


Makanan yang malang sebab terpaksa di hadam oleh aku yg rakus tapi chomel...
Posted by Picasa

4 comments:

sayang said...

sedapnye

Anonymous said...

jangan jeles eaa... huhuhuh
honeymoon yg paling best lagi.. hua hua hua

Ryehanna said...

Giler sedap dan menggiurkan!!! siot tol... meleleh air liuq!

Anonymous said...

ekekek.. ana sayang~ nnti bebile
kite gi same2 ea?
hua hua hua bleh kite mentembamkan diri kite yg dah sedia tembam ni...