Monday, November 03, 2008

Kuala Lumpur ke PutraJaya

01 November 2008
kalau nak diikutkan hari ni aku masuk competition
Photo marathon 2008, aku memang dah bayor and daftar tapi
bile melihatkan ramai arr plak yang agak pro datang join
maka aku pun terus berjalan naik moto sedara aku (sedara ke? apa
apa arr..) pusing KL so ini ar sekeping dua dari lensa dan Iris aku yang
bercahaya yang dapat aku upload setakat ini...


Menara Kuala Lumpur yang chomel


On The Road (huhuh sib baik takde pulis time aku
snap gambor ni..)


Masjid PutraJaya di hening senja yang berlabuh (Chewaaaahhh)


Masjid Putra jaya lagi.. ekeke syahdu jer tengokkan?
Posted by Picasa

2 comments:

Anonymous said...

hoh! ko tak pi photo marathon tu? apahal?

Anonymous said...

pegi arr tapi ramai sgt pro yg datang.. huhuh mental down tu..
memasing semua bawak tools yg agak giler.. tak berani arr..