Monday, November 03, 2008

Kawan (part III)

Sebenarnya tujuan aku post topik ni just untuk upload gambor Effa a.k.a Eppot menang Kenaboi Celen (kayak tau bukan sukan merapu2)
tapi aku nak huraikan bab tajuk topik ni..
Akceli aku agak terharu dan gembira, bile timesusah susah aku time sekarang ni,
ada jugak kekawan yangdatang tolong aku bertanyakan susah senang and life aku..
kadang-kadang aku flash back balik ayat orang tua aku dedulu time memula aku kenal geng aku ni

"Ko kawan dengan sape? ada kawan ko tu nak tolong time kosusah? ada ke kawan gunung ko tu nak tolong ko time koada problem?"

bila aku pikir balik tak rugi aku kawan dengan dorang ni
ternyata sangkaan orang tua aku mengenai dorang ni salah..
teringat aku time aku keje Felda (zaman kegemilangan pergunungan aku)
time aku susah RedTomato (Kak Mot),Bibah (Kanee), Uncle Pet (hensem), Syam (botak pos), Abah reen (Mat Saiko), Chimmy, dan ramai lagi (maaf tak dapat nak sebut semua..)
tolong aku, bantu aku, bagi aku semangat bile time susah..
Bukan senang aku nak cari kawan macam dorang ni..

tak rugi dan tak menyesal aku kawan dengan dorang ni..
walaupun masing-masing dah beranak pinak, dah jadi bapak orang,
mak orang tapi hubungan masing masing masih kuat
ikatan tetap kukuh walaupun ada yang sebulan dua baru berjumpa..
aku rasa sedih (time aku taip aku rasa sebak)
dan aku jadi takut kalau aku terputus hubungan dengan dorang ni

serius aku cakap, walaupun umur dorang semua ni
dah mencapai tahap 30an dan aku yang antara paling JUNIOR
tapi aku rasa sayang dengan dorang semua..
takde dorang maybe ntah jadi apa aku sekarang ni..
berkat dengan nasihat dorang semua menggubah aku jadi ORANGbukan SHETON...

Terima Kasih Kawan Kawan semua
Semoga Kite Berkekalan sehingga Nyawa Melekat di Jasad
All For One, One For All..
Hidup tenuk Hidup Semua nya (ekekekke)


Bonda sedang baca berite Gossip


Champion sedang lena (letih sebab makan pizza and main boling
also letih drive dari Kenaboi)


Bonda tengok Eppot tido ("macam best jer tido" bilang Bonda dalam Hati)


Along tunjuk rajin (konon...)
Posted by Picasa

No comments: