Wednesday, November 26, 2008

Aku, Cameron dan Gedik2...

Last week aku meng'cameron' kan diri aku yang cute lagi chomel
ini, bertolak dari Bidor perak menyusuri
jalan jalan berliku daripada Tapah... dalam kereta aku dah mula
merasai simptom 'hamil' (mual nak muntah <-- harap maklum time ni perut aku kosong tapi bnyk minum air)
sampai di tanah rata aku dah mula hilang pertimbangan disebabkan
hidung yang mulai sejuk-sejuk manja...
bile jejak je kaki ke tanah (kuar dari kete arr tu)
aku dah mula sengih-sengih bangang mungkin terlampau rindu
dekat warga-warga cameron...
then terus pergi ke Gunung Berinchang... walaupun hujan gerimis manje..
tapi aku tetap kuar sambil bukak baju... best oo bile kesejukan manje
menusuk liang reroma sambil menghirup serokok
hua hua hua hua... so aku UP sikit gambor trip gedik+jongket
untuk tatapan seluruh warga alam internet ini..

Sekian dari aku yang chomel lagi chubby+cute <-- Gile Perasan!!
OnePolar


Peace!! sambil pose gedik di ladang Teh menghijau..


Hancock!! yeaaaa!!


I'm Single again... Freedom!!!


Akibat keseronokan melampau maka aku ter'menerbang'kan diri tanpa sengaja... oppppsss!!
Posted by Picasa

3 comments:

Ryehanna said...

cantiknyer gambar! [tp model xcantik! haha]

hijau je...cun laa...

Anonymous said...

suke tgok gambr no 3 & 4 tu.
u look original.
syum2 slalu k.
baru hensem.hehe

*seri*

haidan_imia said...

gedikx melampau tau u ni..