Monday, November 03, 2008

What should i do?

Huhuhu.. aku jadi tak keharuan dah sekarang ni..
satu satu dugaan gile bab* datang kat aku..
sib baik ada orang yang sudi melayan karenah aku
melalui YM memalam macam ni,
Thanks Nadiah Ibrahim a.k.a Nad Nad,
ko dah bersusah payah hiburkan aku dengan
idealogi idealogi yang agak serabut aku nak pikir..
hahah tapi ur save da day..

by the way, aku berharap esok lusa dan bebila
aku makin kuat nak harung benda2 dugaan macam ni
biar masa yang tentukan
ada jodoh maka ada lah ia..
kalau dah takde nak buat macam mana..

3 comments:

Anonymous said...

chill out dude.
tu la dugaan dlm idup.
tuhan duga kite sbb nk tgk kite ingt x kt die.
adekah kite ingt die waktu kite dlm kesusahan jer?
hehe..
hope u'll get thru this okay!

Anonymous said...

thanks nad nad..
nnti bebile free kite gedik2 jejalan kat mid k?
aku blnje mkn nandos ko blnje ayor kopi kat starbucks.. ok?

Anonymous said...

nak ikut g mid...
xD..
nak tgk 007