Friday, June 10, 2005

Akhirnya.. penantian Ini Berakhir

10 June 2005
penantian aku selama ini berakhir, bukan apa..
aku teruja sebab Waren dan surat yang aku tunggu selama ini telah
selamat sampai ke teratak aku..
aku tengah syok lepak kat opis.. tetiba kakak aku call, dia cakap ada surat untuk aku..
aku dah suker separuh mati bila kakak aku cakap dalam tu ada surat TUDM
walllaaaaa.....
dan confirm 11 July 2005 aku akan berangkat ke ITU (Institut Tentera Udara) Ipoh, Perak...
dan kini aku cuma perlu kembali mengumpulkan segala stamina, endurence, fittness yang hilang dulu..
aku akan mencuba dengan terbaik dari apa yang terbaik yang pernah aku lakukan sebelum ini..
semoga aku berjaya

"Ya Allah ya Tuhanku, berikanlah aku kekuatan diri dan fizikal untuk aku menempuhi segala dugaan dan cabaran yang bakal aku tempuhi nanti.."
Amin Yarobbal'alamin...

4 comments:

WeIRd said...

hehehemmmmmmssss....mana cerpen ko?
kenapa tak letak sekali kat journal nih? hemmmsss...
kay lah...babai....

Anonymous said...

tahniah! tahniah! tahniah!

OnePolar said...

terima kasih..
akceli aku kena banyak trenen nie... are aku dah taknak upload cerpen aku dah.. kalau aku nak aku akan buka satu webblog khas untuk karya aku..
ekkekekkekk.. apa barang cerpen..

-- onepolar --

Anonymous said...

That's a great story. Waiting for more. latino amor sunbeam 3261 coffee maker manual Workers comp & surveillance techniques 2002 envoy gmc slt Irvine professional teeth whitening spa Taurus body kits tenuate 60 pill on line Florida free online keno Didrex made by upjohn car hauler tire rack tenuate web site zyrtec is it good for itching Nrc roulette