Tuesday, June 07, 2005

ResiGn..

7 June 2005
merupakan hari aku menyerahkan surat perletakkan jawatan aku di
Delima Oil Products Sdn Bhd.
Aku nekad kali ini.. dapat atau tidak TUDM tu aku dah tidak peduli lagi..
apa yang berlaku kehendak Allah kan? so aku berhenti kerja kat sini pun mungkin dah dalam ketentuannya..
Semalam aku dah fikir banyak kali.. daripada aku berhenti style kurang ajar (cukup bulan amik gaji pastu blah) daripada rekod aku buruk cam lahanat better aku buat cara baik..
lagipun company nie pun banyak juga ilmu marketing yang aku tahu..
kalau nak diikutkan bab-bab akaun tu senang kacang buncis jer..
tapi disebabkan orang-orang Department aku tu yg aku kurang senang dengan perangai diaorang tu yang aku terpaksa quit dari sini..
Account tuh alahai senang giler.. kalau tidak takkan sesenang jer aku dapat certificade dalam akaun..
petik-petik jer.. nak dijadikan cerita aku dedulu memang kantoi dalam math dan sebagainya.. dan secara tidak langsung aku habis sekolah jer aku blajar kat Kolej yayasan Selangor pastu time praktikal tu aku uruskan akaun company tu..
thats why aku tarrak goyang dengan akaun-akaun yg berlambak nie..
anyway apa-apa hal aku ucap ler terima kacey kat org-org yg kononnya bagi aku ilmu mengenai pemasaran..
ekekekekeeeekkek

chow

No comments: