Friday, June 24, 2005

Gelabah Maksima..

Alhamdulillah akhirnya aku dapat juga post dalam blog nie..
setelah sekian lama aku takde masa.. ekkeekkeke
anyway aku masih dalam menghitung hari untuk ke ITU ipoh..
segala persiapan diri dah aku buat.. yang aku risau satu jer.. mental aku tak berapa tuff seperti yang aku mahukan..
fizikal insyaAllah boleh.. mental yg aku risaukan..
smlm aku terima sms dari Syarifah Najwa.. kekekekke kelakar maksima budak katik sekor nie..
dan semalam aku dapat berita yang memeranjatkan aku
Seorang kapten TUDM meninggal dunia akibat pesawat BAE Hawk dia terhempas kat Labuan sewaktu melakukan pendaratan..
Dan ini salah satu ujian mental yang paling menggugat keyakinan orang tua aku untuk melepaskan aku ke TUDM esok..
bagi aku ini hanyalah dugaan dan cabaran untuk aku..
demimu aku rela bekorban demi Negara Malaysia yang tercinta

"Sentiasa Di Angkasa Raya"

4 comments:

Anonymous said...

sebagai manusia, kita yg kontrol pemikiran kita.kalau rasa mental dah mula down, carik alternatif lain untuk up kan balik.peluang bukan datang selalu.bila kita nak sesuatu,kita akan usaha. bila dah dapat, jgn lepaskan. kalau tak menyesal.ingat, ajal maut, rezeki, jodoh, kat tangan Tuhan. kalau dah ajal, dok rehat atas katil pun boleh meninggal. think about it. anyway..Good Luck!

OnePolar said...

thanks.. for u..
agaknya sapalah empunya diri nie ek?
anyway thanks again kerana singgah kat blog saya nie...

Anonymous said...

EY,TOMPANG TANYER...
CMNE NK APPLY MSOK KTU EK????

Anonymous said...

BTOL2 NK TAU CMNE NK APPLY MSOK KTU NIH....
NNT REPLY BACK KT MY EMAIL NI EH....
mka_khairul@yahoo.com.my