Friday, June 03, 2005

Back To Old Memories..

Hari nie 3 may 2005
aku dah mula rasa boring kerja kat opis nie, pasru dicampur plak dengan rasa
cuak untuk menunggu surat dari Tentera Udara tu..
hari berlalu macam biasa, pergi sembahyang jumaat pastu balik, aku teringat kat Noris (Budak Askar - semboyan - ) untuk pengetahuan korang Noris nie adalah seorang WANITA, haahahah
aku call le minah nie, kecoh + gamat = otak weng. memacam cerita aku bukak..
aku ajak jumpa tapi malangnya dia ada kerje sket.. (Blah la lu minah)
rupa-rupanya Noris nie dah nak tamat kursus kadar dia kat MINDEF...
maybe Esok atau malam nie dia bertolak balik ke IPOH..
Damm.. aku ingat dia ada kat sini lama lagi.. buleh aku ajak meng hu ha hu ha kan diri..
takpelah Noris cakap kat aku bila aku dah ada kat ipoh sok kontek dia..
dengan selamber dia akan jadi Tourist Guide rasmi aku nanti.. hahahah caya lah lu Noris..
lepas aku sembang aku dah mula boring lalu aku bukak PC main game
RaidenX hahahahah.. tiu tiu tiu kebabooommmmm!

chow chin mahaaiii! weakakaakkkak

1 comment:

Anonymous said...

wow,
ada kenal pranita kat mindef ke ?