Tuesday, April 07, 2009

Fast & Shopaholic!!

Adehhh...
agak berat kepala aku pagi tadi..
mana tidaknya, semalaman aku menonton cakera laser
di rumahku.. terhibur aku seketika ditemani dengan
sepeket Cikedis @ Jajan yang aku temui di dapur..
dan Segelas Sirap yang agak sejuk sejuk manja rasanya.. (cedapnyeee~)

Kisah Pertama dimulakan dengan adengan Filem Aksi (Kononnya~)
Fast and Furious 4...
senang cerita kali ini filem ni agak kurang cemerlang kalau nak dibandingkan dengan sebelumnya.. walaupun pengarah kali ini cuba menghidupkan kembali watak-watak lama
tetapi ceehhhh~ kureng jugak (tapi aku puji lakonan Vin Diesel SUPERB!!!!)
supercar pun agak kureng, kebanyakkan kereta yang dipertonjolkan adalah dari era
puluhan sket.. Mustang dan sebagainya...
apa pun aku cuma buleh berikan 3 Bintang daripada 6 Bintang...

Kisah Kedua yang jadi tontonan bagi aku semalam ialah
Confession of a Shopaholic...
Yeeaahhh~ Great movie..
Thumb up jugak le aku bleh nak bagi kat filem ni..
mengisahkan wanita yg suke joli katak sampai berhutang kad kredit melampau2..
kepada yang teringin nak tengok beberapa tokoh yg agak menjadi idola aku
bleh tengok citer ini ok.. contoh?
eheheh contohnya Beliau dari Finland (cube tekaaa)
dan owner of Elite Mag dan tidak jugak aku terlupa
CEOs of one famous branded Wardrobe in World (teka leeee.. ekeekke)

citer ni sebenarnya bermotifkan untuk mengigatkan kepada belia-beliawanis untuk
beringat sebelum berbelanja (eleeehhh~ ko pun sama Lan.. hahaha)
so moral die jgn kuat berbelanja nnti lapor plak.. ekekeke

Drive Fast Because Im Own Ten Second Car
Buy While U Can...

hahahahaha Adios Adriagos Plague... (^_^)

OnePolar

No comments: