Thursday, April 02, 2009

Jiwa Terang Hati Girang

Lalalala~

Heheheh.. agak sengal aku hari ni, bailk jer dari Jln Semarak KL
setelah puas aku tidor hampir SEJAM dalam kereta
dihadapan opis Ibu aku.. (walaupun gadis comel lote lalu lalang <-- ada aku pedulik)

aku terus mencuri Broadband mak buyong (kakak aku yg sarat mengandung ekeek)
dengan niat nak usha pesbokk (facebook)..
1st benda yg aku berminat bile tgk Dato' Sri Azalina invite aku dlm sumting event..
heheh mcm best jer nak join, insyaAllah Dato' Sri nnti kot takde aral melintang aku dtg jua..

dan yg membuat aku rasa teruja sebab ada sumone ajak aku kuar minum2...
hahahah betul ke ni?
ekekekek tapi aku terpaksa tolak pelawaan beliau tu, aku ada reason tersendiri
maklumlah aku ni kan antara polite gentlemen (pirraahhh la lu lan... ekekek)

So macam biasa aku tolak dgn baik.. insyaAllah ada masa nnti ada nyawa aku nnti bleh
arr pergi minum2 mahupun berdondang sayang...
sat gi aku nak pergi meracuni minda aku ini dan terus melebarkan sayap aku
ke taman Melati gombak untuk melawat kawasan
jajahan aku..esok sampai Ahad aku mungkin BZ
aarrgghhh!!! kene tido cukup ni, kalau tak aku pitam nnti.. hahaha
apa pun semakin hari hidup aku dan hati aku rasa makin girang dan best..

to Nadia Yusof heppy Bestday <-- hadiah dah ada nnti aku bagi...

Antagonis Rambu Ramba
OnePolar

No comments: