Saturday, April 11, 2009

Girl In Red Kebaya

tip tap tip tap

hujan gerimis manja nampaknya..
aduhai agak tegang perut aku hari ni.. makanan
dari majlis doa selamat terus ke wedding Sharifah Najwa a.k.a Wawa
Dalam pukul 2 petang aku bersiap nak ke Wedding wawa..
heheh sepanjang perjalanan kepala otak berputar ligat
memutarkan kembali sisa rakaman nostalgia silam..
Kak Pah, Budak Ketot Biru, Saripah, Najwa dan yg latest panggilan aku
kat die Wawa...
maybe ada yang tertanya Whos This Fellas?

short story - Die ni antara budak satu sekolah dengan aku
senang cerita die ni antara briliant student kat school aku.. tapi ada some guys dalam group aku
panggil die ni jenis nerd, selekeh, pakai besi kat gigi dan sebagainya.. (maklumlah pendiam dan always makan dengan Ain chubby, Aisyah Kamal dan beberapa allied yg len time rehat dan suke wat hal sendiri kot) senang cerita time school takde orang yg pandang sgt pun..

1st time aku kenal die time balik school, die berjalan agak kartun, (laju semacam) aku follow dari belakang.. selalu juga le iris aku ni pandang kat die ni.. dah le pendek tapi jalan laju jer.. cian aku tgk kekadang..
and 1st time aku sembang dgn die bile aku dtg kelas die, duk depan table die dan aku tolong cari sama2 perkataan dalam bahasa inggeris... (aku pun dah lupa perkataan tu) heheh klakar time tu..

1st time aku kuar jejalan dgn die kat KLCC.. (after SPM)..
berjumpa di Kinokunia dan terus berlibang libu sampai kul 12 lebih (tgh hari tau) dan tidak lupa hari Jumaat time tu.. lepak2 bercerita mengenai life masing2 banyak jugak yg aku tau pasal wawa ni.. heheh tak silap aku
time ni die dah habis study kat Kolej matrikulasi yayasan Saad lembah beringin kot..
before balik time tu sempat jugak die daftar sebagai pemilih tinggat bawah KLCC...
hahahah itu lah last aku jumpa die...

sedar tak sedar dah bertahun benda benda ni berlalu..
aku tetap macam dulu.. wawa dah selamat diijabkabulkan..
tak silap aku Zaid nama hubby die.. bile aku sampai kat Perangsang tampler jer..
aku masuk ballroom aku dah nampak wawa.. cantik sangat2 dengan busana merah
dan pelamin putih suci lagi... Alhamdulillah bahagia jugak wawa...
hati aku sayu time ni sebab amat terkilan tak dapat amik pic die dgn SLR aku..
heemm~ mengeluh panjang aku time ni...

so For Wawa Selamat Pengantin Baru dan Semoga bahagia selamanya...
ur my best friend i ever had....


OnePolar

No comments: