Saturday, April 25, 2009

Pandang Jauh Kehadapan...

uhhhaaaiihhhh~

lega aku rasa kali ni, aku termanggu sendirian dan mula memikirkan apa yang telah aku lakukan kali ini, aku berusaha untuk memajukan diri kali ini..
Alhamdulillah kali ini aku buat satu perkara yang berkemungkinan boleh membuka jalan
berhala-hala untuk masa depan aku..
Fakulti in Multimedia
bakal aku takluki nanti... macam biasa aku sambung balik study aku yang dah bertahun aku
tinggalkan.. kali ini nekad aku untuk sambung study..

Graphic Design <-- subject yang agak aku teruja untuk terokai..

malang skali aku takde Art dalam SPM yg dulu..
but harapan aku cerah bila aku akan diuji skill dalam Art..
semoga Allah Ta'ala memberikan aku inspirasi dan beberapa ilham dimasa
aku memulakan ujian nanti...

takkan aku sia-siakan peluang dan 'GIFT' yang Allah kurniakan kepada aku..

takkan aku siakan pena pensil mahupun pena dakwat kali ini..


Semoga Aku Berjaya
Go Polar Go Polar


OnePolar
Tyrannis, Cympler, Glorivaniys...

No comments: