Monday, May 09, 2005

Aku Risau tahap Gaban

hari nie hari Isnin.. Bersamaan dengan 9 May 2005...
maka Dengan rasminya debaran dalam dada aku ni kian memuncak..
mana taknya esok dah 10 may dan lusanya.... Yarabbi..
11 may 2005.. adalah hari yang bakal menentukan sama ada aku dapat atau tidak
didalam selection untuk Tentera Udara Diraja malaysia (TUDM)..
Hati aku berdebar cam nak lari 100 meter jer..
hati aku juga berdebar sebab 14 may 2005 pulak ada Competition MALAKOFF Dualthon kat Lumut..
aku risau tahap maksima minggu nie..
dengan risau semalam tak abih lagi (bongok btol pompuan yang tak tahu malu tu..)
dah malukan aku, dah permainkan aku buleh dia nak terhegeh-hegeh kat aku.. Tarrak malu kaa?
Lainlah kalau wanita idaman aku si Bidadari tu ker.. yang nak kat aku.. Alahmdulillah aku ucapkan.. hehehheheh..
anyway Aku ucapkan Selamat Pengantin Baru kepada Kakak Member aku.. Sorry la bebanyak aku dah ajak satu batalion tapi yg datang hanya aku dan Masnira si budak tomboy yg poyo..
san aku nk mintak maap pada Nani @ Muzani sebab aku tak dpt dtg kenduri kakak sulung ko.. aku cuma hantar Skuad Cuci pinggan jer.. Oklah tu sekurangnya bebudak kecik tu dibawah kawalan adik cayang aku.. marinna kakak ko yg katik itu.. wakakakkakaka

No comments: