Tuesday, May 03, 2005

Memancing ler...

Pergghh.. last week aku gi Lumut.. perghh mancing beb..
memang besh walaupun kat bawah jambatan Tunku apa kejadah ntah..
murah giler tambang nak gi bawak jambatan tu..
Rm 5.00 pergi balik..
seingat aku pagi2 lagi paksu aku gi jemput mmber dia dari pekan Lumut..
diaorang nie semua kategori pemancing Tegar..
equipment mancing perrgghhhh.. teruja beb
aku nie hanya pakai pancing pinjam (Thanks ady)
memula kitaorang gi ke Teluk senangin.. pastu sambutan kurang menggalakan..
so kitaorg berpindah ker Jambatan tu..
fist catch aku anak kerapu singa..
pastu aku menyusul lagi dengan menaikkan anak pari sebesar dua tapak tangan
pendek kata.. sepanjang aktiviti aku juara
hahahah..
total penangkapan yg aku berjaya naikkan ialah..
3 ekor anak pari dan 2 ekor kerapu singa...
hahahhahaha.. aku juara keseluruhan..

No comments: