Saturday, May 14, 2005

MALAKOFF Dualthon Challenge 2005

14 may 2005

merupakan tarikh MALAKOFF kat lumut..
malangnya aku tak dapat nak pergi.. ishh. ishh.. ish..
aku tau banyak pihak kecil hati sebab aku tak pergi.. apa kan daya dah macam tu la nasib aku..
tetiba satu badan aku injured dari ke peha hingga ke bahu semua injured..
apa sebabnya? dah nak injured nak buat camner..
anyway semalam merupakan hari paling best aku sebab aku berjaya menghabiskan centralize training aku..
dan hari ini esok dan sampai bila-bila aku akan mulakan latihan yang terbaru..
hari nie aku dah dapat Blog gadis pujaan aku.. member dia yang bagi aku (nurul)
anyway thanks nurul for ur information..

Dan hati aku mulai sayu pada masa ini, mana taknya kalau nak diikutkan aku tinggal 1 bulan lebih jer kehidupan aku sebagai civilian...
andai aku lulus interview Final tu.. bermakna hidup mati aku demi Negara dan Bangsa. dari dulu aku dah fikirkan masak-masak benda ni.. aku tahu setiap manusia ada matlamat hidup dan ini matlamat aku dan impian aku semenjak aku kecil cili hingga ke sebesar ini..

Dan kini aku mulai menghargai pemberian ilahi keatas aku, aku dah mula berasa mudah tersentuh hati dengan alam ini..
dan aku rasa aku tak lama lagi dah mula Gantung Beg camping aku.. insyaAllah aku takkan tinggalkan hobi yang banyak mengajar aku mengenai kehidupan dan penciptaan Alam ini..
terima Kasih Ya Allah pencipta Alam ini..

-- sekian --

No comments: