Friday, May 13, 2005

Sheila Comey..


Shiela (Bidadari) Posted by Hello Iela di cameron Posted by Hello


Err.. Eh! Shapa nie ek?
korang nak tau ker sapa? ini ada Cik Sheila aka Bidadari yang selama ini aku selalu ckp dlm blog aku dan Website aku..
Cute tak? memang le cute.. korang jgn pandai2 nak usik minah nie.. kalau aku nampak cam biasa la konpem korang nampak batu nisan nyer..
Wanita ini adalah yang berjaya mengubat 'Luka' lama yang aku rasa banyak menganggu kosentrasi idup aku..
dan sekarang secara tetiba dia muncul dan mula berkawan dengan aku.. dan secara otomatik atau dlm bahasa sanskrit Diortomatika hati aku tertarik dan menarik..
dialah yang bagi aku tercantik dalam abad ini..
bagi aku kalau aku tahu ada sesiapa yang sakitkan hati dia.. memang orang yang sakitkan hati dia akan nampak bayangan batu nesan la jawabnya..
oklah..
chow chin choww...

No comments: