Tuesday, May 17, 2005

Wedding Photos

Minggu nie aku secara otomatik mengistiharkan adalah minggu kahwin..
dengan itu akan aku letak sekeping dua gambor Orang kahwin yang mmber aku tangkap kat bawah nie..
Korang tengok jerlah.. jangan usik tu semua tu dah jadi milik orang yang sah..
kalau itu macam ZZAaaAASSSss!

GamBar kat bawah nie adalah perkahwinan antara Betterman dan Amoi..
Akceli diaorang dah kawin lama dah cuma aku jer malas nak upload..
Betterman adalah salah seorang member outdoor aku yang paling aku respek..
Dia nie kalau bukak speaking Perak memang besh.. jadi seronok aku berbual dengan dia nie.. Al maklumlah dah sekampung.. ekekekekek


Betterman And Amoi Posted by Hello Sama cantik sama padan Posted by Hello


James Bond Kuale.. Posted by Hello Betterman dan amoi Posted by Hello


Betterman dan amoi Posted by Hello Betterman dan amoi Posted by Hello


Kat pagor pun jadik Posted by Hello Aiceh.. pakai kasut plak Posted by Hello


main cak Pulakk! Posted by Hello

*Main Reason sebab aku upload gambor nie adalah aku dah nak delete dalam PC aku.. maklumlah tak lama lagi aku dah nak berambus..

No comments: