Monday, May 30, 2005

Debaran memuncak

Alahai.. 30 mei 2005
Debaran makin memuncak dalam dada aku..
aku masih menunggu surat dari TUDM tu.. risau jugak, segalanya dari mental dan fizikal aku dah prepare..
insyaAllah kalau boleh aku nak buat macam mana time aku kat kem TD dulu..
Show no mercy, eheheheheh
bila aku lepak snegsorang teringat time aku training dulu, time tu perrgghh! selamber
itik jer aku buat... minum air longkang dalam kasut but, makan lipan goreng, kenduri gosok gigi,
meniarap bawah trak 3 tan, tukar tayar 3 tan dlm masa 1/2 jam, kawad dalam keadaan hujan lebat..
kawad sampai lemau.. ekekekekek pendek kata time tu hati aku kering giler..
takde rasa letih mahupun sakit.. main belasah jer.. kena lempang dengan selipar dah bosan..
walaubagaimana pun aku kalau boleh nak buat sehabis baik time aku kat sana sok..
walau aku tak tido 3-4 hari pun aku sanggup.. dah ini cita-cita aku time aku kecik dulu..
dan aku berpegang pada kata-kata arwah atuk aku..
"Buat dengan bersungguh-sungguh, kalau boleh jangan putus asa, biar ler apa yg jadi.."
sebab banyak target aku kalau aku dapat masuk ATM nie..
Ko boleh lan.. u can doit..
Jgn putus asa.. Chaiiiyyoookkk!

No comments: