Tuesday, October 28, 2008

Aku diTag dengan kejam

Cehhh.. apa la malang nasib aku di Tag oleh officer aku sindri ni..
aduiii... (cik Jam Tag jer lar Sayang tu jer.. wat pe nak Tag aku, soklan membunuh tu...)

Nak tak nak aku kene jawab dengan jujur, huhuhuh (betul ke jujur? weeiii tengok bulu kening arr beb, tarrak tipoo punya)

1. If your lover betrayed you, what will your reaction be?
Kalau nak diikutkan situasi aku sekarang ni, nangis? YA aku pernah menangis dengan
Gadis yang aku ada sekarang ni, but aku kene tahan+kuat (aku kan chomel)
so far aku pernah tumbuk 4 das tepat tang muka gurl yang pernah khianati aku
(lepas tu? hahaha aku menyesal sebab aku dah tumbuk gurl, langgar perinsip hidup aku tu)

2. If you can have a dream to come true, what would it be?
Aku macam orang len, perlukan duit yang mungkin tak kan habis, sebab
bile dah ada duit bleh arr aku settlekan semua hutang piutang family aku, diri aku, isteri aku, dan absolutely aku nak bikin setiap pelusuk negeri sekolah.. (jangan tanya sebab apa, mybee aku dipengaruhi dengan impian aku waktu kecik2 dulu kot, nak jadi che'gu lukisan)

3. Whose butt would you like to kick?
Jantan-jantan S**L yang dok menggatal SMS anje aku dan mintak jadi Skandal..

4. What would you do with a billion dollars?
bilion? wahhh.. kalau time sekarang ni aku terus gi rumah Bakal Isteri aku
then terus jumpa parents die ajak kahwin (ASAP - peduli arr, orang nak kata aku gelojoh? yaa aku gelojoh ada aku kesah?) Then aku nak beli rumah banyak-banyak ada rumah bleh sewakan, so 5 tahun mendatang duit still masuk jer... (aku memang bijak)
Aku nak bukak studio Photography dan letakkan diatas nama Isteri aku (Sebab aku tak Hidup lama pun - Who knows)

5. Will you fall in love with your bestfriend?
Yup, aku memang pernah, hasilnya sampai sekarang jadi malu-malu kucin bile berjumpa
what da f**k... sebab malu ntah arrr... mungkin masing-masing dah terlalu mengenali kot.. (whatever)

6. Which is more blessed, loving someone or being loved by someone?
Kedua-dua

bukan apa, terpulang pada diri individu untuk menilai.. aku no komen arr bab ni

7. How long do you intend to wait for someone you really love?
So far paling lama aku tunggu untuk mendapatkan sumone ialah 2 tahun, hasilnya aku dapat jugak
but tak sampai setahun dia dijemput Ilahi.. (Damm thats y aku tak suke soklan2 macam ni sebak seyyyy...)

8. If the person you secretly like is already attached, what would you do?
Ntah arr... tak tau nak jawab macam mana.. blur *****

9. What do you pray each day for your loved one?
my family - Semoga bahagia dan dijauhi mala petaka
my member - semoga bahagia jer
My Love One - Tak bleh bagi tau... terlampau sangat2 personal

10. What takes you down the fastest?
bila apa yang aku rancang tak menjadi dan apa yang aku target tak dapat..
moral aku jadi down dan serebrum aku mula membisikkan kata-kata yang mnyuruh aku
wat tindakan yang diluar pemikiran manusia secara total

11. How would you see yourself in ten years time?
No komen, tak tau aku sempat lagi hidup atau tak..
tapi yang penting aku nak Isteri dan zuriat perwaris aku
sentiasa bahagia..

12. What do you really want at the moment of responding to this tag?
Ntah arr...

13. What kind of person do you think the person who tagged you is?
Cik Jammy Sawi merah? huhuhu baik orangnya, mungkin sesuai aku letak
ini orang dalam ketegori Idealogist macam aku (tapi lowest sket arr dari aku hahahah)
Die banyak bagi aku pendapat and Job (Website still under progress ada sedikit kesilapan teknikal) pendek kata die belagak bile dia bawak sawi merah CBS tu...

14. Would you rather be single and rich or married but poor?
RICH & MARRIED. Idaman semua manusia dimuka bumi ni.

15. What’s the first thing you do when you wake up?
pagi ni ke atau tiap tiap pagi?
Kalau pagi tadi aku bangun terus capai Cellphone aku tengok ada kol atau tidak,
then terus ke dapur makan karipap dan 3 keping roti canai + sepinggan nasi goreng..
kalau tiap-tiap pagi aku bangun layan subuh kejap, then terus gi opis sambil mengenangkan
CHENTA aku, tak pun perkara wajib berangan MAYA KARIN jadi suri hidup aku (pedulik apa dia dah kawen ke idak.. aku tak kesah pun..)

16. Would you give all in a relationship?
YUP aku ni jenis mudah serahkan segalanya kepada sumone
yang aku dah terlampau sayang, thats y setiap kali aku breakup aku akan
menyesal tak sudah, riban riban sudah abis maaaa.. wa sudah lugi...
.
17. If you fall in love with two people simultaneously, who would you pick?
Aku nak yang macam MAYA KARIN tak pun aku nak ERINE

18. Would you forgive and forget no matter how horrible a thing the someone has done?
aku susah nak forget tapi aku ni pemaaf, since aku dah jadi macam ni, makin senang plak aku nak maafkan orang.. huhuuh (Jiwa Halus da ni....)

19. Do you prefer being single or having a relationship?
Untuk sekarang better aku preffer LONE RANGER dulu, tapi aku memang nak ada sumone.. hahah budus btol....

20. Would you leave your family behind just to chase your dreams?
Yup, tapi demi kebaikan arr, kot setakat blah sebab tak dapat nak gi clubbing memang penendang jawabnya.. huhuuhh


pendek kata aku jadi sebak bile wat menatang ni, begitu banyak kelemahan dalam diri aku
ntah arr, makin banyak lemah makin banyak dugaan... ChOBAAAAANNNNN!!

No comments: