Thursday, October 23, 2008



Arrgghhhhh!! hari yang agak gile bagi aku...
aku tak dapat tido yang cukup semalam..
msg-msg yang aku terima semalam membuatkan aku dah
tak beberapa senang dan membuatkan hati aku rasa
kecewa tahap maksima.. (Damm!! ko kecewa ke? hahah padan muka ko)

"Learn to respectd others relationshp"

"Org mcm u kne ajr dgn agkt kaki"

apa patut aku buat? huhuhu
dari sesubuh tadi sampai sekarang
hati aku dah mula menerbitkan lagu lagu
perpisahan - nyanyian Anuar Zain (agak jiwang jugak aku ni sumtimes)
huuuuuu~ mengeluh panjang aku seketika ni...

So apa yang patut aku buat adalah
keep going and life must go on...
sedih-sedih pun tak guna jugak
kot aku sedih nnti dah tentu arwah Yan marah nnti
bile time-time macam ni teringat kat arwah Yan
punye die tak suke aku sedih-sedih dan kecewa..
jatuh bangun aku sekali sekala die ikut jugak balakang aku
bagi moral support..
huhuh tapi tu lah lumrah resam dunia..
our relationship tak seperti yang aku harapkan ending die
Arwah tinggalkan aku dengan seribu sesalan dan rasa sedih
yang mendalam, makan 4 tahun aku tak buleh terima apa yang
terjadi.. ntah arr..
mungkin betul cakap orang, makin lama nak lupa makin kuat ingatan tu..

semoga Rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan
mereka yang beriman.. ALFATIHAH
Posted by Picasa

3 comments:

theblabber said...

hmmm,.byk2 bersabar

sayang said...

bykkan bersabar ek... jgn sedey2... kan kite kne hepi slalu.. br awet muda

OnePolar said...

memang kene hepppy selalu, tapi bile baru nak hepy jer.. tup tup tup datang dugaan,
huhuhuhu kadang-kadang banyak dugaan ni makin kite teringat
kat yang SATU..
adat manusia bile dah susah baru nak ingat kat DIA,
padahal time suka-suka mampuih nak teringat walaupun
trilion milisaat sekalipun
manusia manusia..
hahahah (apa aku melalut ni)