Thursday, October 16, 2008

The best damm thing that i ever do..

Today on 16 Oct 2008
huhuhuh ive a lot of work to do...
macam biasa aku bekerja like everyday and yesterday...
aku dah mula fokus kepada kerja-kerja aku..
semalam lagi aku dah fikir, selagi benda-benda masalah nie
mengganggu jiwa aku yg murni nie..

murni? hahah sebut pasal murni teringat kat mmber aku nuuunnnn kat saudi sana tu,
si chimmy yummy... member gunung aku tuh, ari tu aku siap sesat lagi kat KLIA sebab nak mengantor die...
kalau tak silap aku akhir tahun nie atau tahun depan si chimmy ni kawen...
congrats sis, bertambah arr ahli junior melayu.com...

tengah syok aku layan kepala dengan kerja aku nie,
tetiba bunyian nyanyian lagu OST - Ayat-ayat cinta dari handphone aku nie berbunyi..
huhuhu

"Salam k.neita, irfan, ilhan, hazlee, mawi,
betty, amoi, ngai, asan, jimi, peyus, nelly,
tasya, pogo, budbud, ujang, lily, nowa, mimi,
anala, eppot, kanee, reen,
polar, sham pitam, lopi, tojen, zamir
jemput dtg mkn2 kat umah aku ptg nie
smpai mlm kang. sori x dpt jemput ramai,
yg terdekat jer aku jemput.

*Aku dapat pesanan SMS dari kakak kesayangan aku
Ezrin Jamil a.k.a RedTomatomot ke kg. cheras baru..

huhuhu aku pun tak tau nak datang atau tak...
tapi heheh memang aku nak datang.. dah lama tak jumpa bebudak gunung nie.. rindu
membuak buak dah nie... Kak Mot dik polar datang malam nie.. tunggu!!
ekekekek, diam tak diam 72hours masa berlalu..
still takde perubahan.. huhuhuh makan hati gegiler dah nie..
makin sayu hati aku ni..
kali nie tobat arr memang sayu giler beb.. tapi life must go on..
thats y aku cuba menghappy kan diri aku, sampaikan
ada orang kat opis cakap aku ceria semacam jer...
hahahah nampak ceria dari luaran tapi dalaman macam buah nangka busuk..
hahahah azlan... azlan... apa nak jadi dengan ko nie lan..
huhuh pape pun kepala aku nie still sarat dengan
segala benda yang ada..

sekarang nie satu jer aku buat..
carry on dengan apa jer yang aku ada...
mungkin masa sekarang ni aku kene macam2..
sapa tau akan datang apa yang jadi kan??
kot kot mana arr tau..
aku ikut jejak langkah Datuk Adzhar Sulaiman
CEO of Noradz Holding Sdn. Bhd.. (idola aku dah nie)

oklah sebelum aku merapu lebih banyak daripada biasa..
aku sekarang tengah cari part time job nie..
kot sesiapa ada part time job 6 petang sampai 10-11 malam..
sila lah kol aku... aku rela bekerja mati matian...
huhuhuhu... tiada apa yang dapat mengembirakan hati lara
kecuali dengan cara pulun kerja tahap gaban...
atleast dapat duit nak sara hidup aku..
hua hua hua


Aspronto estafiano...
Azlan de chomel

No comments: