Wednesday, October 22, 2008

Idealogist mahupun Logik Akal

Today 22nd October 2008
Bersamaan Rabu a.k.a Wednesday..

antara event yang aku wat semalam
lepak kat Shroom! hahaha punye tak tau nak gi aner..
last last member aku koling koling aku suh datang
ampang amik lense DSLR chomel aku tu...
(That mean aku dah buleh menembak selepas hampir 2 hari aku berpuasa
dari gejala menmbak..)
start from now aku sentiasa menembak tak kira masa..
heheheh bukan apa iris aku yg bercahaya ni dah mula
menampakkan pelbagai gaya aksi dan nuuuuunnnn..
dalam dada+hati aku ni dah penuh dengan pelbagai
segala idea fantasi mahupun luaran batasan opemikiran manusia..

huhuhu (aku tau aku agak merepek - pedulik pe aku)
so bukan nak cakap apa.. tak lama lagi
blog ini aku akan mewarnai dengan pelbagai
permandangan melalui mata itam aku ni..
mahupun gambar yang sopan dan terus ke gambar
yang agak kurang senonoh (yyaawwwwnnnn~)

by the way hari ni xtvt aku adalah shooting secaa freelance di taman-taman
area KL meskipun roadtax biawak putih aku dah ditamatkan perkhidmatannya hahahha
(Kancil aku arr tuu....)
Semalam aku terpandang di bilik rehat dekat opish aku
ttttuuuuu diaaa!!!! ramai giler kaum hawa berbisik bisik halus
tak kurang jugak dengan bercakap sesama sendiri
masing masing sibuk memperkatakan topik a.k.a isu mengenai
pegumuman hangat daripada MAWI dan EKIN

huhuhu tergelak kecil hati aku tengok..
emmm.. ntah la nak cakap apa, melebihi orang kenamaan plak..
bila pikir secara logik akal dan trageology fizik therma
negara dah mula dipengaruhi dengan artis..
kalau tak masakan SHAH RUKH KHAN dapat DATUK...
sedangkan berapa ramai orang di Negara kita ni LAYAK diulangi LAYAK
dapat gelaran sebegitu antara contoh..
Bekas - bekas IMAM Masjid negara tu, ada yang tak dapat pape gelaran
aku amik contoh ni disebabkan pakcik aku adalah antara golongan
terbabit, itu pun tak silap aku mungkin bulan depan dapat
DATO' dikurniakan oleh Sultan Pahang setelah beberapa lama
pencen dan berhenti berkhidmat..

So kite boleh fikir sendiri kan?
apa kesimpulan yang buleh kite buat dari apa yang kita nampak..
tepuk dada tanya selera.. kita tak mampu nak
halang so aku sebagai warga penghuni Alam semesta yang berfikiran agak idealogis (kot kot arr)
hanya layak memberikan sepam dua pendapat dan sedikit protes
dalam bentuk media elektronik a.k.a BLOG...

hahaha sekian arigatos..
Polar chomel lagi cute



KEPADA SESIAPA YANG MEMPUNYAI MASALAH SILA
HUBUNGI KEPADA PIHAK YANG BERWAJIB

Tengkiu~

No comments: