Monday, October 20, 2008

Its Monday or Sunday??

Huhuhu.. now 0330 pm..
Its monday.. arrgghh buring giler,
lepas aku bergossip+bergelak+membuli
aku jadi sangap.. tetiba jari jemari mulus aku ni
tap! tap! tap! (petik mouse arr tuuu..)
dan ini hasil nya.. walaupun tak sampai 15minit..
tapi aku pueh ati sebab dapat lepaskan sangap aku mengedit..
hahahaha mangsanya ialah picture of most adorable women
(for me arrr) miss Izzatul Nadiah binti Ibrahim a.k.a Nad Nad Bubble
lepas aku edit baru terpikir secara rawak..
adakah hari ini Monday or sunday?
sebab aku buring giler hari ni... hehehehe

anyway crdt to nad and the photog...


Cik Nad Bubble
Posted by Picasa

2 comments:

theblabber said...

kudos..photo yg cantik disertakan awek yg cantik juga.Eheh..Jgn marah arrr

sayang said...

wow..nice.....