Tuesday, October 14, 2008

Life is full with an advendture..

Warrgghhhh!!
otak aku jammed... makin banyak dugaan yg datang
mau semput dada aku nie... dari satu per satu dugaan datang..
nak tak nak aku kene handle problem ni..
petang tadi sempat jugak arr aku hiburkan hati lara aku nie
dengan melayan wall to wall dalam face book dengan incik aidi marcelo
nasib aku dengan die sama.. aku dan die sama2 gemuk..
mau layan bersenam kasi kempis ini perut.. aidid buleh arr layan gym, die kaya
aku nie kategori kayap.. hua hua hua
makan pun kadang2 miss soru.. takpe aku buleh pakai cara tradisional..
jogging... ya ari tu aku berjoging dengan jaya nya.. hasilnya
abih kaki kaki serta sendi sendi aku sengal sampai ari ni.. (aku joging ari sabtu lepas)

aku dah makin sakit telinge sebab orang asik cakap
"eh ko dah gomok arr lan"
weiii.. aku takut ayat tu.. lagipun aku nak kembalikan
6 pack yang ala ala 50cent tu... huhuh mau teruja bile aku gi clubbing (almost 3 years aku tak gi club)
dah arr dengan masalh berat bdan tambah plak dengan masalah internal aku
hahahaha..
life bertambah adventures ni.. aku dah terpaksa cari part time job nie..
anje aku pun dah mula macam berubah dgn aku.. ya rabbi..
bertambah kusut aku kali nie... roadtax rupanya mati hujung minggu nie..
sen makin kurang, dah arr tadi aku salah bank in duit credit card anje aku..
bertambah mengamuk anje aku.. sepatah pun tak bercakap...
betapa hebat aku diduga kan?
nak tak nak aku serah pada ketentuanNya..

i try to fix it, i try to change it
no matter what happen..
i keep on trying..
chaiyookkk polar
bersemangat jangan putus asa...

1 comment:

Anonymous said...

kesiannye dengar cite ni...
tapi ada juga cite mengeli kan perut..