Friday, October 17, 2008

Makan Makan Makan

Haluuu..
today 17 Oct 2008 bersamaan dengan hari jumaat...
pagi yang agak sejuk waktu aku drive on the way gi opis dalam
kul 0645 am.. (wehhh.. kete agak lengang lagi arr time nie.. ajaib betul)

by the way, aku bangun pagi tadi jer, perut aku memulas tahap
maharaja dewa kayangan.. setelah aku mengtafakurkan diri,
baru aku perasan@sedar maybe semalam aku melantak banyak sangat kot..
(patut arr ko semakin gemuk lan...)

Semalam ntah macam mana dapat calling dari 'sumone' (orang yang aku tak budget dia akan
call aku nie) berborak sakan macam dah 4-5 tahun kenal, last-last
die invite@ajak kuar gi pusing town (KL arr tu..)
Alamak!! ini mimpi ke apa ni? kot bantainya tengah dok syok
meronda kot kot arr ada paparazi ke yang dok gatai snap gambar aku dengan 'beliau'
mau tak feymes aku nanti.. hua hua hua
Dalam masa tak sampai 2trilion saat aku meng'ok'kan ajakan die tu..
Masa 0800 pm
Lokasi Lobby Grand Season Hotel.. (huiihhhh!! mau terjuih aku ni)

aku pun dengan berpakaian ala carte (ala kadar arr tu..)
berbaju germany dengan berseluar khakis (cargo pants) serta dengan sepatu
huduh aku (Nike Air) dengan selamber je kuar..
Kesimpulannya 'beliau' telah membelanja aku ini makan di hotel tersebut..

Bab makanan pun satu hal, punya rindunya aku kat Sushi, buleh nak dikatakan hampir 86% sushi kat situ berjaya dengan mudahnya aku hadam... hahahaha
belum lagi dengan bantuan cheese cake berperisa strawberry dan apple tu..
tambah plak dengan oyster lagi, dan masakan paling aku suke
itik masak apa ntah... huhuhuh pendek kata aku makan paling maksimum giler..
sampaikan 'beliau' pun terjebak sama..
"U tau tak, mau gemuk i lepak dengan u..
alamatnya abih arr tak dapat jadi model dah lepas nie..
i dah gem... hahahah"

itulah ayat ayat yg kuar dari mulut 'beliau'

pendek kata semalam merupakan hari makanan sedunia bagi diri aku dan 'beliau'
Thanks sesangat pasal belanja makan.. aku tak suruh pun die bayor..
aku nak gi bayor jer orang hotel tu cakap dah bayar dah..
huhuhuhu untung aku, rezeki Allah Ta'ala ni...
anyway moral of the story

Makan jangan pelahap macam aku nanti GEMUK...
hahahahahahah chaaoowwwww~


Azlan De Sauza

No comments: