Monday, October 20, 2008

Hari yang menerujakan

Semalam Hari ahad aku gi makan-makan kat rumah
kapt Dr apa ntah (aku lupa nama dia..)
masakan die ni agak ekstreme bagi aku..
aku bnyk makan (waku memang tak malu pun)
hahahah dengan cheese cake + coklat cake bersama topping yg pekat
nasi dagang + asam laksa (power giler)

pendek kata aku kenyang giler... hahaha
apa? aku gemuk? (apa aku kisah)

dan sejak sehari dua ni, aku makin rileks..
aku dah mula jadi 'aku' yang dulu..
ceria tapi jiwa dalam kosong + sunyi...
maybe aku akan amik class diving (for ur info class ni
diiktiraf oleh PADI)
dan maybe bulan feb tahun depan aku akan kembali
naik gunung (Gunung Tahan arr apa lagi)
skang nie aku dah start Training.. (Itensif training + Major trainig)

dan malam tadi ini hasil aku dalam masa 23minit
menggunakan Adobe Photoshop Element 6.0
dan gabung untuk kolaj ni pulak menggunakan Picasa...
Thanks tu Izzatul Nadiah Ibrahim membenarkan
aku wat apa yang patut kat gambor die..
(agak korang die ni cantik tak? cantik kan?
biasa arr.. Faveret cover gurl for Pencarian CoverGirl untuk Dara.com dan Nur
so memang tak dinafikan arr kecantikan die ni.. sampai aku teruja tengok cikgu sekor ni..
hahahah by the way Nad thanks ok..

Credit tu photog...



Nadiah a.k.a Nad Nad Bubble
Posted by Picasa

No comments: